Cantos Días merecen as Nosas Letras?




Programando a Semana das Letras Galegas para este ano, queremos mostrar esta chamada de atención sobre a importancia dunha lingua que é NOSA, que nos criou, que nos pertence e que non queremos perder. Manuel Núñez Singala e Manuel Bermúdez Blanco son os  autores destes vídeos.
Parece, xa que logo, que é unha cuestión  de LIBERDADE pero tamén de RESPONSABILIDADE




Velaquí unha pequena mostra dun manifesto elaborado polos nosos alumnos, basado nun texto de Celso Emilio Ferrreiro e que recolle moitas das razóns que non explican nin as Gramáticas nin os Dicionarios pero que son suficientes para nós:


Eu fáloa porque si, porque me gusta.
Eu quéroa porque si, porque me mola.
Eu quéroa porque é parte de min.
Eu quéroa porque é miña, e chega.
Eu síntoa miña porque me criou desde pequeño.
Eu respéctoa porque son as miñas raíces.

Eu elíxoa porque si, porque vale a pena.
Eu fáloa porque me sae pola boca.
Eu aloumíñoa porque me fai máis feliz.
Porque me dá a vida.
Porque me fai soñar.

Eu seméntoa para que se multiplique.
Eu régoa para que non se murche.
Eu sóñoa para que a abale a lúa.
Eu cántoa para que o vento a zoe.
Eu navégoa porque estou a salvo no barco que me leva.

Eu esquézoa para lembrala unha e outra vez.
Porque grazas a ela podo escribir estas palabras.


Queremos, por último, facer unha homenaxe a Valentín Paz Andrade, o autor ao que se lle adican as Letras Galegas 2012. Escollemos un traballiño feito polo CPI dos Dices, en Rois, que nos parece moi interesante:

Comentarios

Anónimo dixo…
Nunca pensei que a nosa lingua estaría en esos postos de falantes e de tradución. Tamén vexo que ten a súa importancia na rede (aínda que nos non a valoremos), e isto, é moi importante, pois é o futuro.

Publicacións populares