Despois da insistencia de varios participantes dos clubs de lectura, decidimos propoñer para as
seguintes sesións, a lectura de Manga, visionado de Animes e algún relato da mitoloxía oriental.
Aínda que non está proposta ningunha historia en concreto, imos facendo boca para mergullarnos nese mundo engaiolante da banda deseñada xaponesa:
- Orixe do nome Manga (漫 画)O nome procede de man, que significa informal, e mais de ga, que significa debuxo, é dicir, garabato ou imaxes insignificantes.
- Como debemos ler un manga?
- Manga e Anime. A relación entre banda deseñada e animación é moi estreita. A maioría das producións animadas están basadas nunha BD de éxito. Os xaponeses compran aoano máis de mil millóns de volumes en branco e negro, impresas en papel barato.
Outros temas que pretendemos tratar arredor deste mundo serán: o mito, a violencia, o papel da muller... (continuará)
Despois de escoitar as vosas suxestións, decidímonos por Bakuman (バクマン) un manga e anime shōnen (manga e anime para adolescentes) publicado en Xapón, no 2008, creado por Tsugumi Ōba (guión) e Takeshi Obata (debuxo)
O protagonista é Mashiro Moritaka, alias "Saiko", un estudante de secundaria de 14 anos, con grandes dotes de debuxante e namorado de Azuki Miho. Mashiro era sobriño de Mashiro Nobuhiro, un mangaka coñecido como Taro Kawaguchi, que debuxaba o manga Super Hero Legends...
Ementres comezamos o comentario, algúns bonecos e outros mangas para ambientar:
Despois da lectura de Bakuman 1 e do visionado dalgún capítulo, deixamos aos nosos lectores a porta aberta aos seguintes números que temos na biblioteca.
A lectura de manga levounos á mitoloxía xaponesa, e demos con Mitos y leyendas de Japón, de F. Hadland Davis, a nosa nova proposta de lectura.
Mentres imos comentando os capítulos, falamos doutras propostas arredor da cultura xaponesa:
http://es.wikihow.com/escribir-haiku
E, mentres imos comentando as lecturas, xogamos ao Mikado, un xogo de orixe xaponesa da que nós facemos unha adaptación en forma de pauiño de chocolate.